שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

האם המחירים באתר כוללים מע״מ ?

כן , המחירים באתר כוללים 17% מע״מ .

יש לי שאלות לגבי מוצר שראיתי באתר, עם מי אפשר לדבר ?

על מנת לתת לכם מענה מקצועי מלא, אנו מעמידים לשירותכם צוות יועצי מכירה מקצועי שישמח לסייע ככל הניתן.

בטלפון:  054-699-8065  ,  08-672-2096

במייל:  kagarlizky.ab@gmail.com

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות ?

שירות הלקוחות פעיל :

מראשון עד חמישי, בין השעות 19:00 – 9:00 ביום שישי בין השעות 15:00 – 9:00

לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות במייל בכתובת: kagarlizky.ab@gmail.co.il ואנו נענה לפנייתכם תוך יום עסקים.

זיהיתי תקלה במוצר שרכשתי, מה עלי לעשות?

אנו עושים את מירב המאמצים בכדי לתת מענה יעיל ומקצועי, בכדי שהמענה יהיה מהיר, יש למלא את כל השדות המופיעים בעמוד צור קשר. נא לצלם 3 תמונות, אחת מרחוק, אחת מתווך בינוני, ואחת מקרוב. נא לרשום מספר מילים על מהות הפניה ואנו ליצור איתכם קשר תוך יום עסקים.

איזו אחריות יש על המוצר שאני מזמין?

כל מוצרי Beanco מגיעים עם אחריות שונה, לכל המוצרים ישנה שנת אחריות אחת, בכל עסקה מצוין אורך תקופת האחריות הספציפית של המוצר.

עבור מזרונים ישנה תקופת אחריות משתנה, בהתאם לדגם המזרון. עבור מזרונים תעודת האחריות מגיעה ביחד עם המזרון המוזמן.

שאלות בנוגע לרהיטים

איזה סוגי בדים ניתן להזמין למערכות ישיבה ?

בדים חדשניים המאפשרים לנגב בקלות כתמים, באמצעות מין וסבון עדין או באמצעות ערכת ניקוי ותחזוקה המאושרת ע"י החברה. 

הבדים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ובנוסף ניתן לרפד בבד סינתטי פונקציונלי באיכות גבוהה מאד – מיקרופייבר ובד דמוי קטיפה.

האם אפשר לרכוש דרככם חומרי ניקוי לפינות ישיבה ?

כן.  ניתן לרכוש ערכת ניקוי ותחזוקה מקורית ומאושרת על ידי החברה. הערכה מותאמת לעור, ולבד.

לפרטים נוספים כגון מלאי ומחירון ניתן לפנות לשירות הלקוחות.

כיצד עלי לתחזק את הריפוד בספה ?

מומלץ להשתמש בערכת ניקוי ותחזוקה המאושרת ע"י החברה.

ניתן לנקות את מערכת הישיבה במגבונים ללא אלכוהול ובחומרי ניקוי מיוחדים המיועדים לבדים אשר שומרים על איכות הבד לאורך השנים. לשמירת המראה האסתטי רצוי לטפל בכל כתם מיד עם הופעתו לפני שהוא נספג בריפוד, הדבר ימנע טיפולים ממושכים ושוחקים.

יש לשים לב ששימוש בחומרי ניקוי לא מאושרים עלולים לגרום לפגמים בלתי הפיכים בריפוד, כגון סדקים או שינויי צבע.

אפשר לשנות מידות וצבעים?

בוודאי. הכל ניתן לשינוי, מכיוון שאנחנו מייצרים אצלנו במפעל בהזמנות מיוחדות. כל המוצרים המיוצרים על ידנו ניתנים להתאמה אישית לפי צבע, גודל, סוג עץ ועוד.

שאלות בנוגע לאספקות

האם ניתן לאסוף עצמאית מוצר שהזמנתי באתר ?

בוודאי. לאחר ביצוע ההזמנה באתר צרו קשר עם שירות לקוחות על מנת לתאם את איסוף הרהיטים.

במחסן צוות החברה ביחד איתכם יבדוק את תקינות המוצר, הצוות שלנו יעזור לכם להעמיס את המוצר לרכב.

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי. החברה אינה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקויה.  

כל המוצרים ניתנים לאיסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי של החברה, הממוקם סמוך לאשדוד.  שדה עוזיהו ,רחוב הגפן 72 בתאום מראש.

כמה עולה משלוח ?

מחיר ההובלה שנקבע לכם מתייחס להובלה סטנדרטית עד קומה 2 ללא מעלית.

במידה ונתקל בקשיים אותם לא צפינו במועד ההזמנה, העלות הנוספת תחול על הלקוח:

  • מעל קומה 2 ללא מעלית – 50₪ נוספים לכל פריט ולכל קומה.

  • מחיר שימוש במנוף עד קומה 5 – 350₪

  • מחיר שימוש במנוף קומות 8-6 (כולל) – 450₪ 

  • מחיר שימוש במנוף מקומה 9 ומעלה יקבע בהצעת מחיר ע“י סוקר

  • במקרים בהם לא ניתן להשתמש במנוף בשל תנאי שטח – נדרש ליצור קשר עם שירות לקוחות.

הזמנתי רהיטים באתר, מתי אקבל אותם ?

אם מדובר במוצר שנרכש ממלאי קיים בחברה, זמני האספקה הם עד 14 ימי עסקים.

אם מדובר בהזמנה מיוחדת המותאמת לצרכי הלקוח לפי צבע ומידות ספציפיות שאינם קיימים במלאי, זמן האספקה המשוער הוא בין 90-120 ימי עסקים.

מה קורה אם פספסתי את המשלוח ?

ברגע שהפריט שלך יהיה מוכן למשלוח, המוביל יקבע עבורך תאריך/שעה אספקה. לא תמיד ניתן לשנות תאריך ושעות. החמצת פגישה זו תגרום למשלוח מחדש ולעמלת תזמון מחדש של 300 שקל, או העלות בפועל, לפי הסכום הגדול מביניהם.

האם המובילים יוכלו להוציא ריהוט ישן מהדירה ?

כן , ניתן לפנות רהיטים ישנים בתוספת תשלום.

לצורך בירור ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות.

לא מצליחים למצוא תשובה לשאלה?

אל תהססו ליצור איתנו קשר